Waktu Solat

Saturday, September 10, 2011

.:: Hangin!!! ::.

Pagi-pagi hujung minggu dah buat aku hangin! Macam mana la tak hangin kan, Duit PTPTN baru je masuk, sepatutnya aku gembira la sebab elaun nak belajar dah masuk, tapi, lain pula jadinya.

Korang semua bayangkan la ye, elaun masuk RM3440.00, untuk 1 semester. Tapi, dipotong sebanyak RM1265. Padahal subjek yang aku ambil sem akan datang hanya 1 subjek je. Pelik kan? Tak kan la yuran kolej melampau tingginya. Gila... Gila... So, sekarang ni, plan aku semuanya tak kene. Macam-macam dalam kepala otak ni aku nak buat untuk elaun yang aku terima. Tapi, dengan elaun yang tinggal ciput tu, aku tak tau la boleh jadi ke tak. Huh!

p/s : Sambungan nya akan datang.....

2 comments:

  1. oit..try bincang balik la dengan pengurusan ump..giler diorang ambil duit banyak camtu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya.BUKA BLO DANA GHAIB MBAH RAWA GUMPALA

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...