Waktu Solat

Thursday, December 1, 2011

.:: Kembali ::.


Eh? Gambar apa ni? Hahaha.

ASSALAMUALAIKUM SEMUA!!!
Apa khabar? Sihat tak? Lama tak dengar khabar berita kan. Maaf la dah lama tak hupdate. Nak kata sibuk tak juga la. Tapi MALAS atau RAJIN je nak menaip. Tapi kan, kalau la ada yang jenis, kita cakap, perkataan keluar, agak-agaknya akan rajin la. Hahaha.

Mesti tertanya-tanya kan, gambar apa kat atas tu? Gambar orang kawin dengan pengapit nya la. Tak kan gambar tukang bakar satay kot. Hehehe. Gila tak? Sudah sekian lama tak hupdate, keluar kan gambar orang kahwin pulak. Kalau gambar aku kawin tak pa la jugak kan. Hohoho.

Berita terbaru aku baru-baru ni. Aku baru lepas jadi pengapit kepada sepupu aku kawin. Minggu lepas di Taman JP Perdana, Johor Bahru. Minggu sebelumnya jadi pengapit juga kat rumah pengantin perempuan di Felda Jengka, Pahang. Kat bawah ni gambar masa kat Jengka.


Later story2 lagi la ea. Nak mandi, nak makan dan prepair untuk kuiz petang ni. Tata~~ SALAM!!!

***Panas hati sebab nak bukak email kat UMP ni, keluar yang ni selalu :-



Baik tak payah bagi internet kat student! Huh!!!

1 comment:

  1. Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya.BUKA BLO DANA GHAIB MBAH RAWA GUMPALA

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...