Waktu Solat

Saturday, December 3, 2011

.:: Hangin 2 ::.

Salam geng! Ni sambungan yang cerita berbulan-bulan yang lepas [Sini].

Nak dijadikan cerita la, kenapa la mereka ni sanggup ambil duit student beratus-ratus ringgit sedangkan student tu hanya ambil 2 atau 3 subject je untuk semester tersebut. Korang bayangkan lah, kalau aku ni seorang pelajar kene, boleh tak imagine, beratus-ratus lagi yang kene tu. Bapa banyak yang diorang dapat?

OK! Sekarang ni aku dah dapat pulangan baki yang sepatutnya. Tapi aku anggap tak patut jugak, sebab die bagi kat aku RM60 je. RM60!!! SAHAJA!!! Aku tak puas ati la. Sirius. Tak tau nak cakap apa lagi. Aku bersyukur dapat pulangan tu. Tapi tak pasti, apa yang dilakukan pihak bendahari tu. Haiz.

Tapi tak apa la geng. Aku cuma luahkan apa yang aku tak pasti je. Tak pasti dengan apa yang diorang lakukan dengan duit baki bebanyak tu.

Jumpa lagi. Tata~~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...