Waktu Solat

Friday, May 27, 2011

.:: Jumaat ::.

Salam buat semua. Apa khabar? Harap-harap semuanya sihat-sihat ye. Alhamdulillah, hari ni aku da ok, da tenang semula, kembali ke jalan yang aku harap-harap kan benar lah ia nya. (apa da yang aku mengayat tu kan) Hehehehe.

Tajuk hari "Jumaat" sebab apa? Tak ada apa-apa pun actually. Saja je nak buat tajuk macam tu. Hari Jumaat kan penghulu segala hari. Kan?Kan? Hehehe. Emm. Aku rasa nak keluarkan ayat-ayat untuk mengingati semua orang dan juga diri ini. Semoga aku tak lalai dalam menghadapi kehidupan yang akan mendatang. InsyaAllah. Terima kasih la buat semua ye.

Maybe ayat-ayat aku tu akan membuatkan orang lain terasa, tapi ingat, ayat tu BUKAN di tujukan kepada individu-individu yang masih hidup atau yang telah meninggal dunia. Aku mengeluarkan ayat tu hanya untuk MENGINGATKAN. Sekali lagi di ulangi, untuk MENGINGATKAN semua orang, termasuk diri ini. Jangan lah cepat sangat terasa dengan apa-apa yang aku keluarkan atau lontarkan. Ini untuk kebaikan kita semua dan peringatan untuk diri sendiri juga. Harap semua faham ye. Hehehe.

OK lah. Cukup la takat ini sahaja bebelan ku pada hari Jumaat ni. InsyaAllah kita bertemu sekali lagi. Wassalam....

p/s : Manusia kan mudah lupa, lebih-lebih lagi diri ini. ^__^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...