Waktu Solat

Tuesday, May 31, 2011

.:: Kene!!! ::.

Salam semua. Hai. Berjumpa lagi pada post yang terbaru dari aku ni. Haaaa... Tajuk kali ini macam marah je bunyi nye. Apa yang terjadi? Apa yang terkene? Siapa yang kene? Hahahaha. Itu semua adalah segala persoalan yang perlu ditempuhi oleh semua orang (merepek lagi). Hehehehe.

Actually, bukan ada apa sangat pun. Macam post-post yang sebelum ni juga kan, tajuk je gempak, tapi tak da apa sangat pun nak di kongsi. Hehehe. Hari ini, aku terkene lagi, dan dipaksa lagi. Sebab apa? Adalah seorang hamba Allah ini, merangkap sahabat aku, memaksa la aku untuk menyiapkan Testis... eeeehhhh... Silap-silap, bukan tu, tapi Thesis. Aku je yang malas nak buat. Sekali da kene sound dengan dia, "Ko nak kawan dengan aku lagi ke tak? Kalao nak kwn ko siapkan Thesis ko." Perghhhh... Kene aku beb. Nak tak nak, malam ni juga la aku berusaha menyiapkan Thesis aku ni. Hehehehe. Kepada Nur Faezah Omar, thanks la sebab memaksa aku membuat dan menyiapkan Thesis aku ni.

p/s : Finin tengok format yang macam-macam jenis. Hahahaha. @__@

2 comments:

  1. hahha..padan muker ko kena paksa dek pae..hahaha

    ReplyDelete
  2. tu la...kuat memakse minah tu...huhuhuhu..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...