Waktu Solat

Sunday, May 15, 2011

.:: Lupa ::.

Assalamualaikum semua.

Minta maaf. Ada ke patut buka BLOG baru ni tak memperkenalkan diri terlebih dahulu. Tak patut. Memang tak patut. Hehehe. Anyway, kepada blogger-blogger semua, selamat datang ke blog aku yang ke-2 ini. Post yang pertama tu saja je untuk pendahuluan. Nak bagi tau, aku ni lelaki. Hehehe.

OK lah. Blog yang pertama aku adalah blog tentang bola sepak. Cerita pasal bola sepak. Tapi fokus pada pasukan kesayangan aku la kan. Sape lagi kalau bukan THE REDS. Kalau semua nak tengok blog tu, klik je ke LINK ni. Tapi untuk peminat-peminat THE REDS je la ye. Hehehe. Lagi pun, da lame tak "menghupdate" blog yg pertama tu. Sejak dua menjak sebuk dengan projek sarjana muda aku ni (atau dikenali dengan PSM). Maklumlah, da final year kan. Hehehe.

Untuk blog ini pula, aku akan bercerita tentang kehidupan seharian seorang Hamba Allah yang lemah ni. Tentang kehidupan aku la. Maybe, aku akan bercerita juga pasal hal-hal dan isu-isu semasa. Mungkin juga. Hehehe. Aku rasa, cukup la untuk sesi pengenalan pada blog yang baru ni. Nanti aku akan update lagi untuk post-post yang akan datang. Selamat berjumpa lagi semua. Wassalam.

p/s : Sebuk-sebuk prepair untuk presentation yang akan datang, sempat lagi cari template yang sesuai dengan blog baru ni. Hihihihihi.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...