Waktu Solat

Saturday, May 28, 2011

.:: Sabtu ::.

Salam buat semua. Eh, hari ni da hari sabtu la. Tak perasan pulak da hari sabtu. Hahahaha. Merepek je la kije nye. Hohoho. Tak da apa-apa yang menarik pun nak dikongsi. Actually, aku baru je balik dari makan malam ni. Dengan member-member sekelas aku kt UMP ni ha.

Nak dijadikan cerita, aku terkejut gila bila salah seorang dari member kitorang baru je balik dari majlis pertuangan beliau. Mana la tak terkejut nya kan, tup-tup, da bertunang. Kitorang semua terkejut sebenarnya. Aku pun tak tahu perkara sebenarnya. Malas la nak tanya banyak-banyak. Kadang-kadang rasa tak percaya pun ada. Huhuhu. Yelaaaa... Angin tak de, ribut tak de, tibe-tibe da bertunang dah. Hari ni pulak tu. Tak percaya kan? Hahahaha.

Tak pe la. Menda baik, kita kene selalu berdoa untuk kebahagian dan keselesaan orang lain, terutamanya kawan-kawan kita yang dah kenal lebih 3 tahun ni. Kepada NURUL AKMAL, semoga kau berbahagia sehingga akhir hayat ye. Dengar ko cerita tadi, bulan 3 tahun depan majlis kahwin nya. Jangan lupa jemput ye. Hehehehe.

OK lah kawan-kawan semua, moga kita berjumpa lain hari. Majulah blog untuk semua. Chill!!!

p/s : Bila pulak la time aku nanti ye. Nak kahwin terus la. Hehehe. ^__^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...