Waktu Solat

Thursday, June 2, 2011

.:: Everyday I'm Learning....... ::.

Everyday I'm Learning Who I am!!!

Salam semua. hehehe. Kali ni, pendahuluan agak mencabar minda sikit. Hihihi (chuckle) ^__^.
Tak da apa pun nak kongsi. Setiap orang perlukan perubahan pada diri untuk memperbaiki diri. Kan? Betul tak? Angguk la sikit. Gurau je. Hehehe.

Aku bukan apa, aku sedar, diri ini banyak melakukan kesalahan dan kesilapan. Bagi aku, manusia atau insan di muka bumi Allah ini, tidak lari dari melakukan kesilapan. Selain dari insan yang telah dipelihara dari melakukan dosa dan kesalahan, kita perlu lah sedar, bahawa setiap perbuatan kita akan diperhatikan oleh orang.

Setiap orang juga perlukan peluang untuk perbaiki diri kan. Aku juga sedar, aku penah melakukan kesalahan dan kesilapan, dan juga pernah diberikan peluang untuk memperbaiki. Terpulang lah kepada setiap insan yang lain untuk menilainya.

Kepada sesiapa yang pernah mengenali diri ini, maafkan lah diri ini sekiranya ada melakukan kesalahan dan kesilapan. Semoga maaf yang diri ku pinta ini, mendapat kemaafan dari anda semua. InsyaAllah, kita berjumpa lagi.








[Semua dari Pakcik Google]


p/s : Kepada si dia, abg minta maaf sekiranya ada melakukan kesilapan dan kesalahan sepanjang pengenalan kita. ^__^

[Lelaki]

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...