Waktu Solat

Thursday, June 2, 2011

.:: Buku ::.

Berjumpa lagi pada post yang baru. Hehehe.

Tajuk kali ini, berilmiah sikit la. Bukan apa, sekarang ni pun aku tengah ambil kursus certificate dari 3P. Apa itu 3P? 3P adalah singkatan bagi nama Program Pertauliahan Profesional. Untuk 3P ini, terbahagi kepada beberapa kelas atau course, seperti ASP.NET, ORACLE, IBM-Web Service, Multimedia (dikhas kan untuk pelajar Diploma) dan lain-lain. Yang aku ambil pula adalah ASP.Net.

Yang selama aku ambil ASP.Net ni pula banyak la programming language yang aku belajar, seperti C#(sebutan dia C sharp) dan Visual Basic. Memang bahasa komputer yang lama, tapi, bagi aku, banyak lagi yang perlu aku pelajari.

OK lah. Nanti-nanti membebel lagi ye. Nak juga tunjuk buku yang kami perolehi. Kasi layan gambar kat bawah ye. ^__^




.:: Tebal tak??? ::.

p/s : Ini baru 2 buku. Ada lagi 2 buku yang belum dapat. ^__^"

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...