Waktu Solat

Thursday, June 23, 2011

.:: Kereta ::.

Tetiba aku post makin laju. Hehehe. Ni nak cerita pasal kereta pulak. Korang-korang ada tak teringin nak kan kereta idaman? Ada tak? Kalau ada kan, korang rasa-rasa nak kereta jenis macam mana? Kereta butan luar negara ke atau kereta buatan siam? Ehhh...Silap pulak. Kereta dalam negara la. Hehehe.

Kalau aku kan, untuk pilihan kereta yang aku minat untuk dalam negara ni aku nak sangat kereta INSPIRA. Waaaahhhh!!! Hebat tak? Hehehehe. Aku bukan apa. Kalau ada rezeki lebih sikit, insyaAllah aku nak beli kereta jenis tu. Kereta Inspira tu la.

Sebab apa aku pilih Inspira? Sebab kereta tu inspirasi. Cewaaaahhh!!! Tak ada la. Saja-saja je. Aku minat design dia. Aku da penah naik kereta tu. Naik di sini bermaksud duduk kat dalam kereta tu je. Tak bergerak-gerak pun. Hahahaha. Memang smart sangat-sangat kereta tu. Aku memang teringinkan untuk mendapatkan sebiji...Ehhhh... Penjodoh bilangan dah salah dah. Sebuah kereta Inspira tu. InsyaAllah kalau ada rezeki lebih la ea. Bentuk kereta tu sebijik macam LANCER. Sapa yang tak nak kan? Hehehe.

OK lah korang-korang. Layan la gambar-gambar feveret yang aku curik kat pakcik GOOGLE. Hehehe. (Gambar sebagai hiasan jer).


.:: Tempat pemandu ::.


.:: Bergaye tak? ::.


.:: Mana lebih bergaya? Hitam atau merah? ::.

.:: Bahagian depan INSPIRA ::.

..
...
....
.....

.:: Untuk yang terakhir... ::.

.:: Hanya orang yang Smart dapatkan ini (betul ke translate aku ni) ::.

p/s : Apa-apa hal pun, nak cari rumah. Itu yang paling penting. -.-"

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...