Waktu Solat

Wednesday, June 22, 2011

.:: Sakit ::.

Salam semua. Hai. Maaf la tak update blog semalam.

Bukan apa, sejak kebelakangan ini, aku selalu sangat sakit. Paling teruk yang pernah aku rasai masa dekat kepala belah kiri, rasa lain macam sangat-sangat sakitnya. Lepas tu kan, tangan kiri aku rasa sesengal yang amat-amat menyakitkan. Dah selalu sangat dah aku rasa macam tu. korang dapat tau tak, agak-agaknya aku sakit apa ek?

Lagi 1, aku selalu sangat mengalami sakit tulang belakang. Susah sangat nak bernafas. Sesak nafas la kiranya. Sekarang ni dekat dalam lab ni pun aku still rasa sakit dekat kepala. Huhuhu. Nak kata sakit urat saraf, semacam sangat sakit nya (macam la aku tau sakit urat macam mana kan). Kalau sesiapa yang tahu, tolong bagi tahu aku ek. Takut jugak nih. Doa kan yang terbaik untuk aku, untuk kesihatan aku jugak. InsyaAllah. Aminnnn...

p/s : Takut dengan perkataan "BARAH". T__T

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...