Waktu Solat

Saturday, June 18, 2011

.:: Kenapa Lelaki??? ::.

KENAPA LELAKI SUKA BERBOHONG??

Menurut mereka kononnya mereka tidak sungguh berniat begitu. Ini kerana wanita selalu ingin mendengar apa yang ingin mereka dengar, bukan apa yang sebenarnya terjadi. Lelaki tidak benar berniat membohongi wanita dan hanya berusaha menyenangkan mereka.

KENAPA LELAKI KURANG BERKOMUNIKASI??

Jika wanita berikiran begitu maka akan lebih baik bila mereka tutup mulut saja daripada mengundang masalah dengan pasangan mereka. Rupanya para lelaki tidak suka wanita yang cerewet dan bz-body.

KENAPA LELAKI TIDAK SUKA BERKONGSI PERASAAN

Bagaimana mereka boleh berkongsi perasaan kalau mereka sendiri sebenarnya tidak begitu faham apa yang mereka rasakan?? Maklumlah lelaki belajar dari pengalaman tapi ternyata hanya beberapa perasaan saja yang boleh mereka identifikasikan : marah, benci dan muak :. Kadang kadang mereka juga binging apa yang ahrus dikatakan ketika pasangan berbicara tentang perasaan. Itu membuat mereka berasa terganggu dan tidak selesa.

KENAPA LELAKI SELALU LAMBAT BERTINDAK??

Bukannya lembap atau lambat, tetapi mereka hanya ingin benar benar menikmati apa yang sedang mereka lakukan. Dan mereka tidak ingin membiarkannya berlalu begitu cepat.

KENAPA LELAKI MALAS MENJAWAP PERTANYAAN KITA

Mereka mendenga rsemua pertanyaan itu sebenarnya. hanya saja akdang akdang mereka menganggap kita selalu sering bertanyakan sesuatu yang tidak perlu. Mereka tidak mahu membuang masa dan tenaga. Jika mereka fakir jawapannya tidak akan melegakan mereka, tentu saja mereka akan lebih memilih untuk diam.

[KERANGS.NET]

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...